27 Sep 2007

Pinggang

Pagi ni sepatutnya aku rekodkan berat aku.. tapi mesin timbang kat opis ni dah takda sejak 2 hari lepas. Tuan punya mesin tu dah lama pindah ke tempat lain sebenarnya. Selama ni dah jadi macam harta benda opis aku ni jer. Tiba-tiba, di saat aku sangat memerlukan.. dah takda pulak. Kalau aku pakai mesin timbang lain mesti tak sama ketepatannya. Kali terakhir aku timbang Isnin lepas. Masa tu aku perlu kurangkan 1.8 kg lagi untuk capai target hari ni. Rasanya... tak tercapai target la untuk hari ni. Tapi takpa, yang pasti seluar aku yang sendat dulu, kini sedap-sedap dipakai. Yang dulu sedap-sedap dipakai, kini sudah agak longgar.

Semoga pagi raya nanti... pinggang seluar baju melayu aku yang sangat-sangat mencengkam perutku tahun lepas, menjadi senang untuk dibutangkan!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 Sep 2007





Ya.. aku tahu.. aku dah jarang (bukan malas tau) update blog ni. Aku sibuk hehehehe. Dan ya... aku tahu.... gambar-gambar kat atas tu semuanya comel-comel belaka. Dah anak aku.. tentulah comel hahahaha. Sekian.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Sep 2007

Sasaran Kerja Tahunan

9.10 pagi 1 Ramadhan 1428 - 80 kg

8 Ramadhan 1428 - 78 kg- BERJAYA!!

15 Ramadhan 1428 - 75 kg

22 Ramadhan 1428 - 72 kg

28 Ramadhan 1428 - 70 kg

Selamat Berpuasa!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...